Wednesday, October 14, 2009

Malaysia | Indonesia | Singapura | Brunai + 60 Negara

Malaysia Indonesia Singapura Brunai + 60 Negara BARU BERMULA, JADI YANG TERAWAL BERMULA SERENTAK 64 NEGARA DI DUNIA

Dapatkan Pendapatan Tambahan usd1,000 hingga usd5,000 dengan MUDAH disini.
Hanya dari rumah.
Tanpa Menjual.
Jika anda usaha lebih sedikit, status jutawan dalam masa setahun dari sekarang adalah tidak mustahil samada online atau offline. Kami ada teknik mudah dan ringkas dimana semua orang boleh lakukan.
"Bayangkan.. betapa senangnya hati jika setiap masa kita mempunyai RM1,000.00 dalam poket dan bebas untuk dibelanjakan."
Daftar PERCUMA dibawah dan login untuk keterangan lanjut tentang Plan, Produk, Syarikat dll Untuk maklumat lanjut sila lawat: http://sitijuhizanvemmamalaysia.blogspot.com/ 'Feedback' yang kami terima :- 'No Argument' tentang syarikat kerana syarikat berlesen (AJL93175) ini cukup besar, kukuh dan stabil. Mempunyai bisnes di 64 negara di dunia. 30 pejabat cawangan didunia seperti USA, UK, Kanada, Rusia, China, Turkey, Asia Barat, Indonesia dan banyak lagi. 'No Argument' tentang produk kerana produk syarikat ini telah terjual dengan nilai USD500 juta. Produk ajaib 'Evergreen' terhebat semenjak 4,000 tahun. Disemak dan diluluskan oleh 64 badan pemantau produk setiap negara termasuk FDA dan HACCP. Penawar untuk SEGALA PENYAKIT. 4,000 tahun lalu, orang ramai sanggup berbunuhan bermatian hanya kerana ingin mendapatkan produk ini. Lihat berita di USA (Newsweek to USA Today) yang memperkatakan produk di website dibawah... Produk kami bukan sahaja produk yang berasaskan ganoderma sahaja tetapi banyak lagi produk-produk lain. Diantaranya produk untuk lelaki yang ingin meningkatkan 'performance' kelelakiannya. Hanya sebiji seminggu dan kesanya amat hebat. Tetapi, apa yang lebih menarik :- Plan Super Hybrid baru bermula Mac 2009. Tempah posisi anda sekarang sebagai 'pioneer' untuk pasaran satu dunia kerana bisnes ini bermula di Malaysia. Pertama di dunia menggunakan konsep bonus 'Double Pairing' dimana 1 pair boleh mencecah sehingga USD22 (RM79.20). Plan Super Hebat dan produk yang anda perolehi pula adalah berpadanan dengan modal yang anda keluarkan. (Kami BUKAN syarikat yang plan boleh tahan, bayar Rm500 lebih tetapi mendapat produk hanya kopi sekotak).Jika selama ini syarikat yang fokuskan plan Hybrid boleh berjaya, jika selama ini syarikat yang fokuskan kepada produk sahaja pun boleh berjaya, apa lagi disini dimana kedua-duanya adalah HEBAT. Jangan ketinggalan. Sertai kami sekarang dan mula menjadi leader untuk market sedunia. Modal minimum hanya USD60 (RM216) dan mendapat produk berkualiti. Sertai kami hari ini dan beberapa minggu dari sekarang, anda boleh ucapkan Selamat Tinggal dari keadaan dibawah. Ayuh kita berusaha agar kita tidak lagi lalui hari-hari sukar selama ini dengan penuh 'senyuman'. Satu keputusan yang kita ambil hari ini tidak mustahil akan merubah kehidupan kita selamanya. "Percayalah...Apa Yang Berlaku Pada Kita Sekarang Adalah Keputusan Yang Kita Buat Dahulu .Dan Apa Yang Akan Berlaku Di Masa Hadapan Kita Adalah Bergantung Kepada Keputusan Yang Kita Lakukan Hari Ini"
Dapatkan juga rahsia "Kerja Mudah Selama Dua Minggu Seumur Hidup, Senang Selamanya" didalam web ini. Bagi mendapatkan keterangan lanjut tentang Plan, Produk dan lain-lain, sila daftar PERCUMA di website bawah dan login.

No comments:

Post a Comment